شعر گردانی ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز

شعر گردانی ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز

نظامی (لیلی و مجنون)/ای نام تو بهترین سرآغاز - ویکی‌نبشته


https://fa.wikisource.org/wiki/نظامی_(لیلی_و_مجنون)/ای_نام_تو_بهترین_سرآغاز

ای نام تو بهترین سرآغازبی‌نام تو نامه کی کنم باز ای یاد تو مونس روانمجز نام تو نیست بر زبانم ای کار گشای هر چه هستندنام تو کلید هر چه بستند ای هیچ خطی نگشته ز ...
وارد نشده: گردانی
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ای نام تو بهترین سر آغاز بی نام تو نامه کی کنم باز. ای یاد تو مونس روانم جز نام تو نیست برزبانم. ای کار گشای هرچه هستند نام تو کلید هر چه بستند.
ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز ای یاد تو مونس روانم جز نام تو نیست بر زبانم جز نام تو نیست بر زبانم هم قصه ی نا نموده دانی هم نامه ی نا نوشته خوانی ...
وارد نشده: گردانی
۵ روز پیش - پایه دوازدهم صفحه۷۸ شعرگردانی. ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز. هم قصه نانموده دانی هم نامه نانوشته خوانی. مقدمه: خدایی زندگی کردن ...
جواب و پاسخ به شعر گردانی ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز هم قصه نانموده دانی هم نامه نانوشته خوانی صفحه 78 و 79 کتاب نگارش سه پایه دوازدهم ...
را که تا زمان نظامی بهترین و معروفترین مثنوی غنائی ... سیطره گرفته است، بطوریکه خواننده اشعار پنج گنج .... بهشتی کردم آتش خانه ای را ..... تکمه دارد و نظامی مانند صحنه گردانی است که فرهاد ..... ای نام تو بهترین سرآغاز. بی نام تو نامه کی کتم باز.
دیوان شعر: حکیم سنایی غزنوی. ۰۰۰ قالب: ... عظیم: از نام های خداوند، بلندمرتبه، محترم / کریم: بسیار بخشنده، از نامها و صفات خداوند ... در مصراع اول: تلمیح / اشاره به آیه «و من تشاء وتذل من تشاء: هر که را بخواهی عزیز می گردانی و هرکه را بخواهی خوار و ذلیل میکنی.» در .... ای خدایی که نام تو بهترین سرآغاز [است] | بینام تو نامه کی کنم باز. ۲.
ای. ﻧﺎم ﺗﻮ. ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ. ﺳﺮآﻏﺎز. ﺑﯽ ﻧﺎم ﺗﻮ. ﻧﺎﻣﻪ ﮐﯽ. ﮐﻨﻢ ﺑﺎز. ﻧﺸﺮﯾﻪ. «ی دﯾﻨﯽ. راه ﻣﺎ. » دو ﺳﺎل ﭘﯿﺶ در زﻣﺴﺘﺎن .... ﻧﺎم دارد . اﻣﺎ ﻣﺸﻘّ. ﺖ وﺑﺪ. ﺑﺨﺘﯿﻬﺎ و. رﻧﺠﻬﺎی اﻧﺴﺎن اﯾﻦ ﻋـﺼﺮ،. ﺑﺪون ﺗﺮدﯾﺪ. ﻪﺑ،. ﻣﺮاﺗﺐ ﻫﻮﻟﻨﺎﮐ. ﺘﺮ اﺳﺖ از آﻧﭽﻪ اﻧﺴﺎن ﻋﺼﺮ ...... ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺳﺨﻨﺶ ﺑـﺎ ﺷـﻌﺮ در آﻣﯿﺨﺘـﻪ ﺷـﻮد، او ﻧﺒﺎﯾـﺪ ﺑـﻪ ...... ﮐﺮد در ﺗﺤﻠﯿﻞ اﯾﻦ روی ﮔﺮداﻧﯽ ﻣﯽ.
در این مطلب از سایت تو بپرس ، انشا در مورد ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز را آماده کردیم.برای دیدن این انشا به ادامه مطلب مراجعه کنید. انشا در مورد ای ...
جای تورا درچشمان کنم از من چرا رنجیده ای ... زنـــدگــیــم خـــوب تـــر از تـــو چگونه باز پیدا کنم ... او سر آغاز اروپایی زنان ... زیباست این فراز و نشیب ِ حواس ِ شعر ... کِی داندغیر او، راز دل افتاده در خونی؟ ... من بی سرو پا تو مست ومغرور ، من از تو جدا تو از وفا دور ..... فردید(منظور) من درین سروده از نام « بابا » همانا « کوه بابا » میباشد، نه کدام ...
شعر گردانی. ... ای نـام تـو بهتریـن سـرآغاز. بـی نـام تـو نامـه کی کنـم باز ..... و درنگ دانش آموزان در زبان فارسی و ادبیّات منطقه ای، خود از دستاوردهای این دیدگاه نوین خواهد ...
می گویند گوش، بهترین دوســت نویســنده در هنگام ویرایش اســت. از این ..... انواع، در ابتدایی ترین قالب آموزشــی آن در مدارس به نام انشــا نام گذاری ..... با انشای چند بیت شعر در وصف معلم به عرایضم خاتمه. می دهم. ...... نمی دانم با کدامین واژه ها شــروع کنم که بتوانم جمله ای بســازم تا بشود سر آغاز نامه ام. ..... بــی نــام تــو نامــه کــی کنــم بــاز. ای ...
ای که با نامت جهان آغاز شد دفتر ما هم به نامت باز شد آزمون :ادبیات سال هفتم تاریخ : 19/7/93 نام ونام .... بیت« ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز»ازکدام کتاب نظامی گرفته شده است. 5 2 ... د)شعر پیش از این ها از کدام کتاب قیصر انتخاب شده است. 1)به قول .... باز گردانی مصراع ها در کدام گزینه صحیح می باشد. 1)اگر ماه من بر ...
ﻣﺤﻤﺪﺑﻦ[ ﻧﻴﺰ آن را در ﺑﺤﺚ ﺳﺮآﻏﺎز ﺷﻌﺮ ﻓﺎرﺳﻲ ﻧﻘﻞ ﻛﺮدهاﻧﺪ: >/// اول ﺷﻌﺮ ﭘﺎرﺳﻲ اﻧﺪر ﻋﺠﻢ او. ﮔﻔﺖ و ﭘﻴﺶ از ... ﺑــــﺎز در دﻟﻬــــﺎ ﻧﺸــﻴﻨﺪ ﻫــﺮ ﻛــﺠﺎ ﮔــﻮﺷﻲ ﺷــﻨﻔﺖ. ای ﺑﺴﺎ ... ﺑﻲﻧﺎم ﺗﻮ ﻧﺎﻣﻪ ﻛﻲ ﻛـﻨﻢ ﺑـﺎز؟ ای ﻧﺎم ﺗـﻮ ﺑـﻬﺘﺮﻳﻦ ﺳـﺮآﻏـﺎز. ﺟﺰ ﻳﺎد ﺗﻮ ...... از ﻧﺴﻴﻤﻲ دﻓﺘﺮ اﻳّﺎم ﺑﺮ ﻫﻢ ﻣـﻲﺧﻮرد از ورق ﮔﺮداﻧﻲ ﻟﻴﻞ و ﻧﻬﺎر اﻧﺪﻳﺸﻪ ﻛﻦ. ﺻﺎﺋﺐ.
۲۵ دی ۱۳۹۳ - بچه ها در اینجا قشنگ ترین بیت ها و شعر هایی که خوندین را بگذارین. ... هرکجا نامه عشق است نشان من و توست ... ﺗﻮ ﺩﺭﯾﺎﯼ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﯼ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ ... شاعرانی که از تو می نویسند و شعرشان را با نام خودشان چاپ می کنند، .... کوچه ای از بی کسی را بیقرارت مانده ام ...... تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم ...... با بهترین آوازهایشان
۸ مهر ۱۳۹۷ - به نام خداوند بخشندۀ مهربان(1) حمد و سپاس تنها خدای راست که پروردگار جهان هاست(2) خدایی که ... ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز
ای نام تو بهترین سرآغاز ای‌نام تو نامه کی کنم باز ... استا د شعفیی شعر را اینگونه تعریف میکند" شعر گره خورده گی عاطفه ، احساس و خیال در زبان فشرده و آهنگین" پس شعر دو عنصر .... مجلس گردانی: کنایه از اداره مجلس عزاداری توسط مداح یا میانْ دار است. ... شور زدن: حالت عزاداری با زمزمه و بر سر و سینه زدن، به صورت ممتد و بی فاصله است.
۳۰ آبان ۱۳۸۵ - آری در آن روز، در آن دقیقه که بدن ناتوانم دیگر تاب تحمل بی مهری تو را نیاورد. وقتی ببینم ..... ای نام تو بهترین سر آغاز -- بی نام تو نامه کی کنم باز.
الف)صفت شمارشی اصلی:هر گاه اعداد یک تا بی نهایت با اسم یا جانشینان اسم همراه گردند ، «صفت شمارشی» اصلی اند و اگر به تنهایی بیایند «ضمیر ..... پیدایش قطعه به آغاز شعر فارسی باز می گردد ؛زیرا در شعرِ «رودکی سمرقندی » ... ای نام تو بهترین سر آغاز / بی نامِ تو نامه کی کنم باز ( نظامی ) ...... سوی این تشنه ی جان سوخته می گردانی
نجوای نازک نخل - دریچه ای به ادبیات - نجوای نازک نخل. ... باز هم به قول شاعر شیراز، سعدی حکیم: ..... بر تو پنهان است، آشکار گردانی و آن چه که هویداست بپوشانی که داوری .... 7- ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز ..... و اسطوره در تئاتر» به ترجمه جلال ستاری، «خانه ادریسی ها»ی غزاله علیزاده، «انسان در شعر معاصر» و «حماسه در ...
نامهربانی را هم از تو دوست خواهم داشت/ بیهوده می کوشی بمانی مهربان ای دوست... اعتقاد و ... صبح که چشمت را باز می کنی می بینی بی چاره گیج و بهت زده جواب داده: « کی؟ چی؟ ... شاعرانگی بیشتر از این، که حتا نامِ کوچکم یا صدایِ تو ترانه می‌شود؟ ... پی‌نوشت 3: بهترین نعمت، سکوت است و منِ بی‌هم‌زبان/ با زبان وا کردنم، کفرانِ نعمت می‌کنم!/
۱۴ آذر ۱۳۸۷ - (این شعر رو پدرم به یاد کیانا دوست عزیزم به من هدیه داده بود ) .... برای تنها ماندن بی تو بودن بهترین بهانه است . ..... من از سرآغاز ناگهانی و گرم آن حضور .... نام سایتت رو سفر می ذاشتیم .... تو که به ما نه زنگی می زنی نه sms ی میدی نه به خوابم میای و نه نامه ای می فرستی حداقل .... اگر پاهایم را قطع کنی باز به سوی تو می آیم
و شما را از معصیتی باز نمی‌دارم، جز آنکه خود پیش از شما آن را فرو‌می‌گذارم. ... آیا بدین بسنده کنم که مرا امیرِ مؤمنان گویند و در ناخوشایندهای روزگار شریک آنان [مردم] نباشم؟ ... با آن کس که تو را سخن آموخت به تندی سخن مگوی، و با کسی که گفتارت را نیکو ... او را بهتر فراهم آورند، و به هنگام رسیدن بلا از دیگران مهربان ترند، و نام نیکی که خدا ...
زندگی نامه عنصری ... در عشق تو کس پای ندارد جز من بر شوره کسی تخم نکارد جز من .... سپهری دومین مجموعه شعر خود را با نام "زندگی خواب ها" در سال 1332 سرود و در همین سال بود که دوره ... مرا باز کن مثل یک در به روی هبوط گلابی در این عصر معراج پولاد. .... پروین اعتصامی بی تردید بزرگترین شاعر زن ایرانی است که در طول تاریخ ادبیات ...
۹ بهمن ۱۳۸۹ - 2- شاعرش رو حتما بنویسید (اگر هم نام شاعر رو نمی دونید بنویسید که نمی دونید) ... ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته .... بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است ... سوی این تشنه جان سوخته ، می گردانی .... مرا باز کن مثل یک در به روی هبوط گلابی در این عصر معراج پولاد .... زین پیله کی آن نازنین پروانه خواهد کرد پرواز ؟ ای ...
معضلی به نام ازدواج تالاسمی فقط در جامعه ما معنا دارد. ... گفت : تو خاص منی و تو را نه فرشته , نه آدم آفریدم , من تو را خاص آفریدم بعد از این که متوجه خاص بودنم شدم .
ای ابر کرامت حسینی بر شیعه ببار یا اابوالفضل ***** ای نام تو بهترین سر آغاز بی اذن تو روضه کی کنم باز ای یاد تو مونس روانم جز نام تو نیست بر زبانم ***** ...
دیوان اشعار او مشتمل بر قصاید، غزلیات، قطعات و رباعیات است. وی بین سالهای 599 تا 602 ...... پس آنگه گفت کی داننده استاد****چنان خواهم که گردانی مرا شاد. مراد من چنان است ای ...... ای نام تو بهترین سرآغاز****بی نام تو نامه کی کنم باز. ای یاد تو مونس ...
۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - واصف باختری، شاعر و نویسندۀ بی بدیل ... کتاب دیگری او« سرود وسخن درترازو» نام دارد که پیرامون رساله یی .... استاد واصف باختری نیازی نیست تا شعرهای او را زیاد برگ گردانی کنیم. .... نداشت ای روح سبز شگفتن مصلوب جاودانه در ژرفای واژۀ تبعید آیا تو آگهی که نگون ..... مانده کی زیشان به جز هنجار زشت و نام زشت
در نوجوانی ، هرگز در خیال کسی نمی گنجد که در آینده به انسانی بی عاطفه و بد اخلاق تبدیل شود . تصور همه از آینده ... ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز.
تمامی این موضوعات - که از دیر باز در شعر مهدوی فارسی، حضور چشمگیری دارند - با ارائه ی نمونه ... در پایان، با نام ویاد مهدی موعود، این مقال را حسن ختام می بخشیم واز عزیزانی که در واحد .... گویند: صبر کن که تو را صبر بر دهد * * * آری دهد ولیک به عمر دگر دهد! .... رباعیات ابوسعید ابوالخیر میهنه ای (۴۴۰ - ۳۵۷) در شمار بهترین رباعیات توحیدی ...
ای نام تو بهترین سر آغاز. بی نام تو نامه کی کنم باز. ای یاد تو مونس روانم. جز نام تو نیست بر زبانم. (مقدمه گنج نامه یا مخزن السرار نظامی پیر گنجه یادم نیست). سلام.
رتبه: ۹۹% - ‏۶۶۹ رأی
معنی سر در لغت نامه دهخدا. سر. .... ای نام تو بنهاده قدم بر سر افلاک. ... در آن ساعت که آن سر نبات را من به دست تو بحضرت ایشان فرستادم گفته بودم که اگر ایشان را ولایت ...
۱۰ تیر ۱۳۹۴ - عنوان و نام پدیدآوران: ادبیات جامع کنکور)پاسخ نامه ی تشریحی( .... جناس، تناقض و مانند آن شروع کنیم و آرایه هایی مانند کنایه، مراعات نظیر )که. در اکثر ابیات یافت ... باز شود جزو / جزو جهان است شخص مردم، روزی» مردم ویرگول گذاشته شود،. در واقع در ... تنها تو / )مفهوم مشترک با بیت سؤال( بی اهمّیت بودن عمر در نظر عاشق: 3(.
2- مقاالت مستخرج از پایان نامه باید تأیید استاد راهنما را هم راه داشته باشد و نام وی نیز .... بی شک رسالت اهل بیت)ع( از طریق زبان شعر و ادبیات و مورخان به گوش ما رسیده ..... اگر این غم به دل پنهان کنم، آتش به جان افتد وگر آرم حدیثی بر لب، آتش بر زبان ... برسلیمان بال مرغان باز شد و بر تیر خصم .... ای فدا گشته که جانها به فـدای تـو بـود.
شاعر سینا نیری | دفتر شعر بی حسی | انتشار ۲ سال و ۲ ماه پیش .... سرآغاز یک مرگ تازه است ... من امشب باز با افکار درهم خلوتی دارم .... کی می دونه،کی میخواد ... تو این رنج نامه است .... به نام خداوند عشق ... ببخش ای ناله غمگین، ستم کردم به هر دیوانه،خندیدم و لبخند تو غم کردم. ... شوقِ بی تابِ آفتاب گردانی ست .... کودکی که بهترین سوژه بود.
ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﻛـﻼم. -. ﻋﺒـﺎس. ﺧﺴﺮواﻧﻲ. 137/. ○. ﻧﻤﺎزی ﻛﻪ ﻣﻦ دوﺳـﺖ دارم. -. ﺑﻬﺮام ﺧﻠﺠـﻲ. 138/. ○. ﻗﻨـﻮت. ﺳﺮخ ..... ﺧﺪاوﻧﺪا ! آﻧﺎن ﻛﻪ ﺗﻮ را ﺑﻪ ﻛﻤـﺎل ﺷـﻨﺎﺧﺘﻨﺪ، ﻟﺤﻈـﻪ. ای ﻳـﺎدت را. ﺑﻲ. ﻳﺎد ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺖ زﻳﺒﻨﺪه ﻧﺪاﻧﺴﺘﻨﺪ . ﭘﺮوردﮔﺎرا .... ﻫﺎی ﺧﻮد را ﺑﺎ ﻗﻄﻌﻪ ﺷﻌﺮی ﺑﻪ ﭘﺎﻳﺎن ﻣﻲ. ﺑﺮد ..... ﺟﻮﺷﺎن ﻣﻲ. ﻧﻮﺷﻴﺪم ﺗـﺎ ﺑﺘـﻮاﻧﻢ ﺗﻤـﺎم ﮔـﻮش. ﻫـﺎﻳﻲ را ﻛـﻪ ﺑـﻪ روی. ﻓﺮﻳﺎدﻫﺎی ﺣﻖ ﻛﺮ ﺷﺪه. اﻧﺪ، ﺑﺎز ﻛﻨﻢ ..... ﻧﺪای ﺣﻖ را ﻟﺒﻴﻚ ﮔﻔﺘﻨﺪ و ﺗﺎﺑﻠﻮی ﻣﺤﺮاب را ...
مندرجات. . اشعار ساقی نامه، چارپاره، قطعات مسمط، ترجیعبند، مثنوی، شعر نو، وصف‏ ‏ ... تخلصـم در شـعر صحـرا اسـت و ایـن نـام را دوسـت بزرگـوارم و شـاعر‏ .... از نظـر اینجانـب بهتریـن مرجـع شـناخت افـکار و اندیشـه ... بنازم دست و بازوی تو ای عشق ... مرا چون دید غم بی دست وبی پا .... بیشتر باز کنم روی سخن ...... کی شود با تالش تو آباد.
زندگی مانند نقش بازی ما آدمهاست،نیک بازی کن نقشت را که بهترین بازیگر. شایسته ... نام نیکو گر بماند ز آدمی ... عشق اگه بود عشق تو بود ای گل من. .... باید تورو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی،کی با یه جمله مثل ... زیرا آشنایی سر آغاز جدائیست،سلام کردن مقدمه وداع ...... از بعد ازگذشت آخرین نامه من بی پشتی بان شدم و الآن باز هم می خواهم.
باید سعی کنیم مطالب را به زبان خودمان ساده و بی آلایش ویرایش کنیم(تا بهتر آنرا درک کنیم) ... مطالب هیجانی بهتر و با دوام تر در ذهن رمز گردانی و به حافظه منتقل می شود. .... باز شنونده می پرسد : کِی وکجا سخنرانی کرد؟ ..... او به هر دو زبان فارسی و عربی شعر می‌سروده و دیوانش مرکب از قصاید، غزلیات، مقطعات و ...... ای نام تو بهترین سرآغاز.
نشان از بی نشانها (شرح حال و کرامات و مقالات و طریقه سیر و سلوک عرفانی عارف ربانی مرحوم شیخ ... نزد من میا ومرا از کارم باز مدار و به همان ترتیب سابق از مالک استفاده کن. ... گفتم: ای شریف فرمود به من شریف خطاب مکن، مرا ابوعبدالله نام ببر. .... پس از این ها، وصیت و سفارش می کنم، به تو ای حسن، - با آنکه خداوند بهترین و کافی ترین ...
چاره ای نیست اگر دل نگرانت باشد ، عقل و دین باخته ی نام و نشانت باشد ..... است هرچه کردم که دلم باز شود بی ثمر است بی تو چشم همه ی شهر مرا می پایند چشم تو از ... بد شدی از کی چنین شکستن ِ دل را بلد شدی می خواستم که زنده شوم با نگاه ِ تو مانند دل ..... "تو" سرآغازی ساحل ِ عمر را سرانجامی ماهیان دچار می افتند پای دامان عشق بی قلاب "تو" ...
اســتقبال می کند. همچنین بحث های نظری به ویژه بخش های نظری پایان نامه ها و رساله های ... 7- مولف باید معادلالتین نام های خارجی و اصطالحات مورد استفاده را در پایین صفحه مقاله بنویسد. 8- مولف باید ..... نمی کنیم، از روی بی مهری به حرف دیگران نمی خندیم و. ...... نه برو، دور شو ای بد سیرت/ دور شو از رخ تو بیزارم/ کی توانی بربائیش. از من/ تا ...
۸ خرداد ۱۳۹۱ - امروز ، چرکنویس ِِ یکی از نامه های قدیمی را پیدا کردم! ... کسی را پیدا می کنم و از آن روزهای بی برگشت برایش می گویم! ... زخمامو می‌بندی، باز عاشقت می‌شم ..... کی داره نگاهی که تو داری اون صورته ماهی که تو داری ..... ردیفم کن ای بهترین قافیه ..... «حمید مصدق» کیستی که من این گونه به اعتماد نام خود را با تو می گویم،
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - شاه امان اله که نام بزرگش جاودان باد در ایام جوانی و قبل از جلوس به ... از تپش باز ماندند تا خوان یغمای چپاولگران، قاچاقچیان و فساد گستران داخلی و خارجی .... محترم عبدالله شادان مروری بر دیوان اشعار، شاعر فقید ما نموده، که یکجا باهم آنرا میخوانیم: ..... ای جامه دوز جامه من از کفن بساز بر دوره ی تو گور من ای قبر کن بساز.
عنوان و نام پدیدآور : گلچین شعر حج/ گردآورندگان سعید سمنانیان، الهه منفرد؛ [برای] حوزه نمایندگی .... باز کن پرده ز رخ زانکه در خانه دل‌کرده بر غیر تو ای دوست فراز آمده‌ایم ..... تا کی روی آخر ز پی حج به زیارت‌از طوس سوی مکه، وز مکه سوی طوس؟ ..... هر کبوتر کز حریم کعبه جان آمده‌زیر پرش نامه توفیق پنهان دیده‌اند ...... سرآغاز گفتار نام خداست
۲۵ تیر ۱۳۸۶ - گمنام نام آور ایرانم ! ایران ! گمنام تو نام آور یاران تو بیدار و سرسلسله ات بی سر یاران تو .... هرجا که زندگی کنم((ایران،ایران،ایران)) ... که تا غیرتم باز جوش آورد ... وطن ای بی وطن کی این چنین بود .... بگن که بهترین جا ، یعنی ایران ..... سر آغاز و سر انجام و همیشه ..... وطن خون دل عین القضات است / نیایش نامه پیر هرات است
در دنیای بچه ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم برنده هست ولی در دنیای بزرگتر ها هر کی .... اگه دردی تو پاهات حس می کنی، اگه احساس می کنی خیلی خسته ای مطمئن باش که مریض نیستی. ..... عاشقانت همه نامی و نشانی دارند آنکه در عشق تو بی نام و نشان است"منم ? ...... دیشب خواستم واسه دل خودم فال بگیرم وقتی فالنامه رو باز کردم چشمم به شعری ...
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - با عوامل تکفیر صنف ارتجاعی باز .... در واقع از این شاعران باید به عنوان شهیدان شاهد «عدالت» نام برد. .... ای دل تو که مستی - چه بنوشی چه ننوشی - ..... جان کلام آن که رهنمودهای راهبردی رهبر فرزانه انقلاب، حکم «مانیفست» و مرام نامه شعر انقلاب ..... هنرمند متعهد همیشه سعی می‌کند بهترین و زیباترین کلام را برای ابلاغ پیام ...
۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - 11 – اگر انقلاب نمی شد، جنگی درنمی گرفت و بهترین و صادق ترین و ..... آقای نوریزاد، فکر می کنم زندگی تو این کشور غیر ممکنه. .... و به آن هم رسیدند و همین مردم انرژی هسته ای خواستند و باز هم به آن رسیدند. ...... من مصادره شد و رفت و آمدهای اجباری من به خانه های بی نام و نشان آغاز شد. ..... ادبیات، شعر، هنر، دوربین، قلم و …
۱ آبان ۱۳۸۷ - یادته یه روز بهم گفتی: هر وقت خواستی گریه کنی برو زیر بارون که نکنه .... امید بهترین چیزهاو انتظاربدترین چیزها را داشته باش،زندگی یک بازی است .... ای نام تو مرهم روح و روانم می خوانم از تو و می گویم که به پای تو مانند شمعی آب می شوم تا پایان. .... بی تو امشب باز یک گوشه نشستم در خیالم آمدم پیش تو و گفتم که ...
ای سنگدل ، ای بی وفا ، دیگر نمی خواهم تو را ... با عشوه گردانی سخن ، هم فتنه در عالم کنی ... آشنایی با شعر نو و قالب های آثار او را از ادامه شیوه کهن باز داشت. ... تا کی‌ به‌ جای‌ خودِ ما نقاب‌ِ ما حرف‌ بزنه‌ ؟ ... در چندین مجله و هفته نامه و هم چنین نشریات دانشجویی و وب‌نوشتی با نام «ترانه‌سازان» در باب ترانه ... ترانه شب زده یکی از بهترین آثار اوست.
و زنده می گردانی . در بیت ششم می .... در بیت بعدی باز همین معنا را به گونه ای دیگر بیان می دارد: این ..... گر نامه نمی خوانی، خود نامه تو را خواند ..... بایزید احمد را پرسید : " تا کی سیاحت و گرد عالم گشتن؟ احمد ... نام آثار منتسب به خرقانی و بایزید، یکی "نورالعلوم" ...... گمان می کنم برای او اشعار مولانا چنان بی معنی و سطحی ست که یک بار.
۲۰ آبان ۱۳۹۲ - حسین (ع)ارباب بی کفن - کربلا شعله ای از حادثه' پشت در است. ... از اندوه و داغ و دلتنگی، بوی تو به مشامم می رسد و هرگاه نام تو را می نویسم،.
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - بی شک اندیشه های عرفانی ، اجتماعی و سیاسی وی در نحوه ی زندگی او و زنده ماندن یا دش ... او عقیده دارد که با ذکر نام خداوند ، آیینه ... او سرآغاز سلوک را عشق و عشق را برگرفته از درد می داند . ... در مورد عرفان عطار و فرقه ای که او از آن پیروی می کرده است ، دیدگاهای ... چو تو هرگز راه نشناسی ز چاه بی عصاکش کی توانی برد راه.
توسط مستعلی پارسا - ‏2015
در بخش هفتم از کتاب سبک شناسی خود که به توضیح روش سبک شناسی لایه ای پرداخته ... ذکر نام کتاب در آثار دیگر شیخ جام نشان می دهد که این کتاب به طور قطع از ..... عزو جل بود، فرا بهترین همه خلق گوید که تو را زهره نباشد که در آن سگ نگری؛ قوله .... همین غزل را سر آغاز فرموذ. که، شعر: «آه چه بی رنگ و بی نشان که منم ان کی ببینم مرا ...
حاکم با تعجب گفت : یک روز از تو بهترین خواستم و یک روز بدترین هر دو روز را زبان ... #تکست #شعر #شعرگرافی #متن #دکلمه #عاشقانه ‌های_پاک #زهرا_سرکارراه ... تو یه زن قوی هستی، کسی که می تونه یه زندگی با چنین عشقی رو تحمل کنه و این .... از آن گوشی های دکمه ای تا سیب دارهای گاز زده لعنت به همه ی شان لعنت به اینستاگرام به ...
بی ، سر انجام نظام جمهموری داوود را سر نگون ساختند و در 7ثور 1357 افغانستان جمهوری ... درهمین سالها بود که در ایران ، شعر فارسی به چند چهره صاحب نام و نیرومند چون بهار .... راه تو بسته گشته وحیرانی ای نسیم .... باز این چه محشر است به پا گشته در جهان ..... اگر دفترچة اشعار این شاعران را برگ گردانی کنیم، به شعرهای زیبا و نابی بر می ...
دوستت دارم - عشق یعنی عارف بی خرقه ای،عشق یعنی بنده ی بی فرقه ای،عشق یعنی ... کی می خواهی بفهمی که عشقت در رگ و خونم است اگر اراده تو بر این است که .... دارم هر نامه ای را که تمام کردم جواب نامه ای از تو برسد و من شروع کنم به نوشتن نامه ای دیگر. ... دوست دارم نام نازنینت را یاد کنم تا هر لحظه فریادی از نامت را شنیدم با تمام وجودم حس ...